FLORS DE BACH

El Dr. EDUARD BACH pioner en el camp de la teràpia floral va descobrir fa més de 70 anys, el potencial curatiu de les flors, obrint un camí a una nova i revolucionària forma de curar.

La seva formació científica com a metge, el seu esperit investigador, la seva gran perspicàcia i sensibilitat li van permetre descobrir la correlació entre tots els regnes de la Natura i confirmar el gran principi sustentat per a HAHNEMAN.
El Dr. Bach investiga en el món de les plantes, les energies capaces de restaurar la FORÇA VITAL i L’ESTABILITAT EMOCIONAL. Crea 38 remeis florals. Cadascun d’ells conté un codi especial que correspon a les diferents actituds mentals i emocionals de l’Ésser Humà. Aquests Remeis Florals eixamplen el camp de la consciència, actuant sobre la causa que ha provocat el desequilibri psicosomàtic recuperant així l’harmonia interna.

IMG_4632

El Dr. Bach va agrupar aquests 38 remeis en set estats emocionals definits:

LA POR
LA INCERTESA
EL DESINTERÈS PEL PRESENT
LA SOLEDAT
LA HIPERSENSIBILITAT
EL DESCORATJAMENT O DESESPERACIÓ
LA PREOCUPACIÓ EXCESSIVA PER AL BENESTAR DELS ALTRES

Tornar enrere